Uw winkelwagen

Uw winkelwagen
is leeg

0

Snelle levering

30 dagen retourrecht

100% originele parfums

Alle producten op voorraad

Problemen en geschillen

Eventuele klachten omtrent uw bestelling of de door ons geleverde service kunt u te allen tijde aan ons kenbaar maken via e-mail, fax of post. Wij vragen u hierbij de aard van de klacht zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Parfumania zal uiterlijk binnen vier werkdagen na ontvangst reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken.

Klanttevredenheid staat bij Parfumania hoog in het vaandel. Wij streven er dan ook altijd naar om in samenwerking met de klant tot een bevredigende oplossing te komen. Mocht u desondanks toch niet tevreden zijn, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie van het Webshop Keurmerk (info@keurmerk.info). Deze commissie treedt bij geschillen op als bemiddelaar om alsnog een oplossing te bereiken (zie ook artikel 14 & 15 van onze algemene voorwaarden).